piątek, 7 lutego 2014

Treningi z Ewą Chodakowską

Hej
W końcu weekend, więc postanowiłam napisać kolejny post. Chce się wam pochwalić, że przez ubiegły tydzień codziennie ćwiczyłam albo biegałam, nawet raz poszłam na basen! 3 razy ćwiczyłam z Ewą Chodakowską i właśnie te treningi chciałabym wam opisać. Każdy trening zaczynałam od 5 minutowej rozgrzewki (online), potem wykonywałam wybrany zestaw ćwiczeń. Osobom początkującym polecam "Skalpel" (online) oraz "Skalpel 2". Dla bardziej zaawansowanych nadaję się "Killer" (online) oraz "Turbo spalanie" (online). Po każdym treningu trzeba rozciągnąć mięśnie, podczas dokładnego rozciągania (ok.10 minut) by uniknąć zakwasów i kontuzji. Treningi Ewy można bez problemu znaleźć w internecie lub nabyć w sklepach. Polecam serdecznie wszystkim- efekty murowane :)

Ja już dzisiejszy trening zrobiłam, a ty?

Helga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz